"Kruszymy bariery". Edukacja włączająca w Szkole Podstawowej nr 4 w PszowieCel projektu:Projekt realizowany przez Szkołę Podstawową nr 4 w Pszowie ma na celu zwiększenie szans edukacyjnych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) poprzez zapewnienie im odpowiednich warunków do rozwijania indywidualnego potencjału poprzez realizację dopasowanych do ich potrzeb zajęć: 1. ARTETERAPIA 2. BIOFEEDBACK 3. LOGOPEDYCZNIE 4. SKONCENTROWANI - zajęcia wspomagające koncentrację 5. MATEMATYKA DLA NAS 6. MATEMATYKA INDYWIDUALNA 7. CZYTAM I ROZUMIEM 8. MOJE EMOCJE 9. AKCJA INTEGRACJA - zajęcia integracyjne metodą dramy 10. OMNIBUS - zajęcia rozwijające uzdolnienia dla najzdolniejszych 11. ENGLISH IN MY SCHOOL" zajęcia rozwijające zdolności językowe dla kl. 7/8.
Do zajęć zakupimy także niezb. wyposaż.
Proj. będzie realiz. w SP nr 4 w Pszowie w okresie od 1.09.2024 do 30.06.2026 r. i obejmie 90 ucz. (41K/49M), w tym 78 ucz. SPE (34K/44M). Wsparcie będzie prowadz. we współpracy z rodzicami/opiekunami, poprzez wskazywanie im potrzeb dziecka, jego postępów i metod pracy z nim, aby w aktywny sposób mogli uczestniczyć w rozwoju i wsparciu swojego dziecka. Planowane efekty:Projekt będzie realizowany w okresie od 1.09.2024 do 30.06.2026 r. i obejmie 90 dzieci (41 dziewczynek i 49 chłopców), w tym 78 z SPE. Wsparcie będzie prowadzone we współpracy z rodzicami/opiekunami, poprzez wskazywanie im potrzeb dziecka, jego postępów i metod pracy z nim, aby w aktywny sposób mogli uczestniczyć w rozwoju i wsparciu swojego dziecka. 77 uczniów podniesie swoje kompetencje dzięki udziałowi w projekcie. Dodatkowo wsparciem objęci będą także nauczyciele szkoły, dzięki projektowi podniosą swoje kompetencje zawodowe (15 osób). Wartość projektu:Na realizacje projektu pozyskaliśmy 442 629.51 zł, w tym 376 235.08 zł to dofinansowanie z Unii Europejskiej. #FunduszeUE #FunduszeEuropejskie #edukacjawłączająca #kwalifikacje #kompetencje #rozwój #szkoła #superszkoła #Pszów |
Projekt "Kruszymy bariery"
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt